Bende tam tüp bebek transfer günüm verilecekken kanama yaşadım leke tarzı normalde o esnada alınan ilaçlar adet geciktirici rahim kalınlaştırıcı etkiye sahip benim önceden de ara kanamam lekelenmem olurdu ama tüp bebek tedavisi esnasında olmadığı için doktora söylememiştim. Olacak o ya tam transfer öncesi oldu iyiki de oldu bebek tutunmaz tutunsada düşük olur dedi doktor. Hemen iki gün sonraya gün verdi histerskopiye alındım ama normal ultrason da hiç bişe yoktu gayet sağlıklı görünüyordum. Yani ben o şekilde ilaç kullanmadım sonrasında da 21 gün kullanmadım sadece antibiyotik aldım 5 gün. Rahim içinin her yerini aşırı küçük miyomlar sarmış. Açıklanamayan infertilemiz vardı miyomlar da gebeliğe engel olacak düzeyde değilmiş. Adet olduktan sonra da transfer hazırlığına başladık