Merhaba hanımlar öncelikle Günaydın umarım yakında aranıza katılabilirim.. 4 sene önce burdaydım tüp bebek tedavisi ile bir oğlum var 2 çocuk için adım attık artık donmuş embriyo transferi oldum cumartesi günü kan verme günüm, bugün 8 gün idrar testi yapsam sizce çıkar mı? Erken gebelik testi aldım ama yapıp yapmak arasında kararsız kaldım sizce biraz daha mı beklemeliyim tecrübesi olanlar yorum yaparsa sevinirim umarım pozitif sonucu alır tekrardan aranıza katılabilirim.. :)