Kızlar 6+3 günlük hamileyim. Bugün ilk kontrolümüze geldik. Bebeğin kalp sesini duyduk. Ama doktor bebeğin sağ yumurtalığa yakın olduğunu söyledi. 10 gün sonra tekrar gel dedi. Aşağıya inebilirmiş eğer inmezse yumurtalığa zarar verebileceğini söyledi. Dış gebelik olarak değerlendirilir dedi. Başına böyle bi durum gelen var mı? Biraz korkuyorum açıkçası