Merivvee Merhaba hanımlar 30+2 günlüğüz bugün dün geceden beri karnımın içinde bir acı var göbek deliğinin yanlarında yaşayan var mı acaba
Minnosunannesi_2 Merivvee bende 30+6 dayim benimde öyle oluyor karnimiz büyümeye başladığı için normal sanırım