Kaplan42 NovaVina_ tutacam diye bisey demiyorum fark ettiyseniz soruyorum bu kadar fevri cevap vermenize gerek yok
amayinedeiyiilerledim Kaplan42 o hanfendi hep öyle sert cevaplar veriyor denk geliyorum sürekli. Aldırmayın
Syda78 3 kardeşiz annem üçümüzede hamileyken 30 gün orucunu hiç zorlanmadan tutmuş üçümüzde 4 kilonun üstünde doğmuşuz bence herhangi bir probleminiz rahatsızlığınız yoksa tutabilirsiniz 1 gün deneyin zorlanmazsanız tutarsınız kalanınıda 🥰🌸
Ebruebru1991 Kaplan42 cnm bende dort gun olacak tutuyorum sahura da kalkıyorum namzdan bı saat kadar önce ama yorum yapamam baskasına sen ve dr daha ıyı bılırsınız
Ebruebru1991 Hilal2901 kac haftalıktınız tuttugunuzda brnde nasıpse 6 aylık fln olacam sımdı borcları tutuyorum uc gun kaldı ama ramazanda dr sorarım bebiş buyumus olacak
Hilal2901 Ebruebru1991 doktorlar önermiyor tutma diyor bütün riskleri de mecburen sayıyorlar🥲 mart-nisan arası tutmuşuz ben de haziran 8 inde dogum yaptım
Ebruebru1991 Hilal2901 evet dr sorsam yok dıcek mesela dort gundur susuz kaldıgım ıcın yanmam oldu ıns bugun ıftardan somra bol su ıcmeyı ıhmal etmemem lazım yoksa sahur yapınca suan ıcın baska skıntım yok🥲
MinikkCivcivim Kaplan42 canim benimde 6 gunum var pazrtesi persembe gunleri tutucam sadece bir riskim yok benim gun icinde cok yiyen bir insanda deilim o yuzden tutyorum istersen doktoruna danisabilirsin