Beyaz ve açık tonları bir arada daha koyu tonları bi arada yıkadım. İlk yıkamada 40 derece üstünde yikamayin. Cok fazla cekme yapabiliyor. Bazı kişiler 60 da felan atiyo o yüzden diyorum. Bide etiket keserken kıyafetlerin tersini çevirip iplik artığı varmi doye iyice her yerini kontrol edin. Özellikle ellik ve çorap, ayaklı pijama vs.