Bende tam 12 haftadan selamlar 11 haftalık ikili testi yaptırdım temiz çıktı şükür o zaman doktorum tahminim erkek dedi bugünde %100 erkek dedi rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin ❤️ Bu arada benim 2. Bebiş sormak istediğiniz bir şey olursa burdayım