yagizemirsmom Bugün doktor kontrolüm vardı nstde sancım çıktı alttan muayene ettiler 1 cm açıklık var dedi ebe bel ağrım çok fazla var ara ara kasiklarim da ağrıyor midem bulanıyor sizce erken doğum riski olabilir mi korkuyorum erken gelecek diye 😭
Melodimm yagizemirsmom Korkmayin dinlenin.Ayrica haftaniz küçük değil merak etmeyin.Bazilari 2 cm ile haftalarca dolaşıyor.
askerkarisi yagizemirsmom ben 29 haftada 2-3 cm açıklığım vardı hastaneye yattım iğne ilaçlarla durdu açıklık ve 36 haftada doğum yapmıştım.
yagizemirsmom Melodimm inşallah dediğiniz gibi olur tereddüt ediyorum umarım bir sıkıntı çıkmaz da zamanında doğum olur
askerkarisi yagizemirsmom bebeği ilk gün çıkardılar ama emmiyordu ve uyanmıyordu bunu söylememize rağmen. Zorla uyandırmya çalışıyorduk topuğuna vuruyorduk sarsiyorduk yok uyanıp emmiyordu bir gün boyunca aç kaldı ve sarılık oldu fark edip hastaneye götürdük ordan küveze aldılar 7 gün fln kaldı biberonla emmeye alıştı sonra çıktı ve şükür iyiydi
yagizemirsmom askerkarisi ay çok şükür ki geçmiş sevindim adınıza ama o süreç elbette zor olmuştur bende bundan korkuyorum erken gelmek istiyor ve gelirse sorun yaşarsak nasil olacak atlatabilecekmiyiz gerçekten tereddüt içerisindeyim Rabbım evlatlarımızı bize bağışlasın sağlıklı olsunlar başka bir şey istemiyorum
askerkarisi yagizemirsmom hiçbir şey düşünme stres yaparsan erken doğar birde dikkat et kendine dinlen hep uzan ki erken doğmasın
Dnz1_ftma yagizemirsmom korkma ben artık gelsin diye bekliyorum 35 hafta sonra dert etme 35+6 günlüğüz
Busramom07 yagizemirsmom 2 cm açık ile 5 hafta gezdim sadece fazla gülmemeye ve panik yapmamaya dikkat et canım hayırlı doğumlar 💕
yagizemirsmom Dnz1_ftma bebeğinizin kilosu nedir acaba bugün bana 2800 dedi doktor sanki az gibi geldi de