Oncellikle hassas icerik etiketi koydum lutfen yazilari okuyup psikolojim bozuldu diye yazmayin buralara ☺️🫶🏻
12 saat suni sanci 5 cm acilma ile acil sezeryana alinmistim ilk dogumda. Oldum olasi korkuyodum sezeryandan hemde ölüm gibi yani. Normal dogumada cok hazirlamistim kendimi. Sonuc olarak sezeryan dogurdum ve korktugumdan fazlasi cikti benim icin zor atlattim ameliyattan sonra ki 2 günü. Tabi ki hic bir dogum pamuklar uzerinde olmaz ama allah biliyor ya bi ara o agrilardan öleceğim sandım :(
O zaman bilmedigim halde korkuyodum simdi biliyorum ve daha cok korkuyorum gercekten kıçım tutustu derler ya o durumdayim dogum yaklaştıkça ateş basiyor. Daha erken biliyorum ama nihayetinde az kaldi :/ 22+5 haftalığız
- Sezeryanda 1. ’den farkli neler yasadiniz hanimlar , ya da neler yaptiniz iyi geldi. Ya da sunu yapma diyeceginiz seyler. Cunku artik 2 çocuklu olmus olacağım ve daha cabuk iyilesmem gerek 🥲