Ahsennesli valla akşam bende eşimi yolladım ezcaneye 279 tlye almış güncel fiyatı artık dayanamadım randevuma 2 hafta vardı bizim aile hekimimizde yazmıyor kadın doğum doktoru yazar diye mecbur kalıp kendimiz aldık dünden bugüne daha iyiyim valla midem mahvediyordu yoksa