muzisderler Haftaya girmek üzereyim hala midem bulanıyor benim gibi olan var mı? Her gece bir tane prilam içmeden uyuyamıyorum eğer içmezsem diğer gün zehir oluyor
papatya25_ muzisderler ben 30 haftalık oldum hala günde bir tane içiyorum içmezsem ertesi gün midem çok kötü oluyor
_Hulya7106 muzisderler 23+1 tekrar bulantılarım başladı özellikle sabahları geceden demir ilacı içip yatıyorum galiba o da yapıyor bulantı ama mahf edıyor 🥹
BasimAgriyor muzisderler doğuma kadar prilamı günde 3e zar zor düşürdüm. Ameliyatta da kustum. Doğum sonrası anesteziyi atmak için 1 gün kustum ve tamamen bitti şükür
muzisderler papatya25_ muhtemelen bende böyle olucam 7 haftalıkken başladım içmediğim her gün kötü oluyorum :(
muzisderler _Hulya7106 benim hiç geçmedi ki :( 7. Haftadan beri kullanıyorum :( demir ilacını ben sabah kalkınca içiyorum öyle deneyin bir de
_Hulya7106 muzisderler eczane sabah kullanılsın demiş doktorum da gece yatmadan önce iç yat bulantın daha az olur dedi ama bulantı uykumdan uyandırıyor neredeyse azı buysa çoğu ney 🥹😅