37 haftalık olduk 2 gündür bacaklarım ağrıyor karnım ağrıyor gaz sancısı gibi bugün çok şiddetli giriyor adet sansıcı gibi hafif oluyordu belimde karnımda filan aşağıda vajına da sızlama çok oluyor yürürken ayağa kalktığım gibi ağırlık oluyor ve yürüyemiyorum tuvaletim varmış gibi böyle sanki çok sıkışmışım gibi ama tuvalete gidiyorum azıcık geliyor akıntım var ama kırmızı veya pembe değil. Sizin var mıydı böyle belirtileriniz yada neler vardı teşekkürler şimdiden