Merhaba kızlar 8+6dayız 2 haftadır vücudumun heryerini ağrıtan bir ağrıylaydım daha sonra 3 yaşındaki kızıma geçti ve maalesef ateş düşürücü ilaçlara bağışık bir hastalık ateşini bir türlü düşürümeyince çarşamba günü test yaptılar onda negatif çıktı ama ateş devam ediyordu pazar tekrar yapılan testte pozitif çıktı hastahanede hep aynı belirtide çocuklar vardı😔 daha önce domuz gribi olan var mı hamileyken😔