prensinannesi2024 Bırakın eşiniz karar versin, 4-4 lük olmak zorunda değil bence içten gelmesi ve düşünülmek önemli. İsterse bahçeden bir dal papatya getirsin ama ben söylemeden kendi isteğiyle yapsın. Ben hediye seçince bana göre bu hediye olmuyor, alışverişimi desteklemiş oluyor. Bu kadar kontrol etmeyin bırakın içinden gelenin yapsın, yapmıyorsa da zorlamayla anlamı kalmıyor.