Beyzanurk bende baktım bu markaya mido 2 ve 3 u beğendim ama kullanan hic görmedim sanırım bu marka yeni yayılıyor, burda da alan var ama sanırım daha doğum yapmadılar araba başlıklarında alanları görmüştüm kalite ve görünüş olarak güzel olduğunu söylüyorlar 😊