Kızlar oğlum 14 aylık mama veriyorum ama artık yavaş yavaş azaltmaya sonrada 2 yaşına doğru kesmeyi düşünüyorum gidişata göre bakacagim ama sorun şu ki ben yemek yapmayı bile seven biri değilim ve çoğu zaman eşim olmadiginda yemek yapmam cok acikirsam ya dışardan söylerim ya da kolay şeyler yapıp yerim. Çocuğuma da malesef çoğu zaman mama veriyorum ek gıdayı atlıyorum kolay olsun diye bebek tarhanası ve irmiği aldım tarhanayi yiyor ama irmikli tarifleri yemedi bir kaç tane yaptım. Kolay ve bebeklerin sevdiği doyurucu tarifler var mı bildiginiz. Çocuğumun kilosu maşallah iyi zayıf bir çocuk değil ama sürekli sade mama içmesini de artık vicdanım kaldırmıyor. Bu arada her ne kadar çocuğuma biseyler hazirlayacagim desemde 1 2 gün anca sonra yine eskiye dönüyorum lütfen yargılamayın değiştirmek çok zor geliyor bunu