Aslında eşimde bende tek isim istiyorduk ama sanki çok sade gibi geliyor bana ilk oglumun adını Aras koydu eşim bu seferde ben koyacaktim önceden beğendiğim isim vardı zaten Eflin koymayı düşündüm eşimde beğendi ama yanına bir isim daha koysam mı bilemedim diğer isim boşa mı olur acaba ? Sizce nasıl yanına başka isim olarak ne olabilir?