Mry0707 ben çalışmıyorum heyet raporu verdi doktorum ,ama aynı zamanda yarım rahimliyim yani aslında genelde kisiden kisiye degisiyormus kimi normal hayatina donebiliyormus kimi hic kalkmadan yatiyormus,ben genelde yatiyorum suan , çünkü rahim problemimde var evin icinde kisa turlar atiyorum yinede , doktorum zorlandigini hissettigin hic bir hareket yapma dedi ,en onemli konu enfeksiyonmus tabi dikkat etmeye calisiyorum ekstra ne yapabilirim enfeksiyon icin bilmiyorum ama