Mihranur Kızlar 11+5 im şuan ve gece lavaboya kalkıp yattığımda uykum kaçıyor hiç uyuyamıyorum 1-2 saat dönüp duruyorum çok rahatsızım bu durumdan sizlerde de böyle olan var mı
Pamuk Mihranur Ahh uzun zamandır günde 2 3 saat uyku ile duruyorum.Asla uyuyamıyorum sinirlerim bozuluyor.
mervemurat16 Mihranur ben geceleri nerdeyse wc de yaşıyorum☺️ ne uyku ne birşey kaldı sabaha karşı acıkıyoruz zaten iyice uykum kaçıyor.Sonrasında geri uyuyorum bu seferde uyanamıyorum😄
Hulo2105 Mihranur ben daha test yapmadım ama baya belirtim var günüm de geçti 2-3 gündür asla uyku uyuyamıyorum dün gece 4 te yattım. Hormonlardan sanırım uyutmuyor. Sabahta 9 da kalktım uykumu da alamıyorum.
esmerrmm Mihranur bende iyle uyaninca zor uyuyorum ama , aksam olunca uyuyorum ya boyle beni bir sonraki aksam uyandirsinlar dokunmasinlar istiyorum 🥲
Mihranur mervemurat16 gecede 2 ya da 3 kez kalkıyorum bende sonrada dön dön dur 😂 dediğin gibi sabah oluncada açlıktan midem ağrıyor ona kalkıyorum 😅
mervemurat16 Mihranur şimdilik 2-3 haftanız ilerledikçe wc ihtiyacınız artacak gün içinde bile 10 u geçiyor benimki.
mervemurat16 Pamuk şu hamileliği dolu dolu bir biz yaşayamıyoeuz😄ne aşerme ne uyuma hiçbirşey yok ya😄
Mihranur Hulo2105 hadi canım hayırlısı inşallah güzel haberlerde alırsın aynen ama dediğin gibi hormonlardan olabilir
Mihranur esmerrmm bende de durumlar aynı eşim dalga geçiyor akşam 21.30 da yatıyorum gece bir lavaboya kalkınca tamam daha yatamıyorum dönüğ duruyorum uyursamda eğer 6-7 kalkıyorum
Cankuss35 Mihranur bende başından beri gece ve sabaha karşı mutlaka kalkıyorum ama geri uyuyabiliyorum 😂 12+3❤️
amine4444 Ahhhh kızlarr aynı sorun bendede var ne uyku var ne bişey bazıları diyor insanın cok uykusu gelir acaba erkek bebekmi olcak alakası varmı acaba kızlar sizce kız bebekte derler kafamızı kaldıramayız
Mihranur amine4444 ay canım hiç bilmiyorum ilk defa duydum ama hayırlısı olsun bakalım öğreneceğiz haftasonu inşallah gösterirse 😅