elifdiyorkii Zeynep kamşlde ikili test yaptıran var mı eşiniz sizinle girebiliyor mu içeriye arkadaşlar
Nnoktaa elifdiyorkii ben yaptırdım. Hayır eş alınmıyor. Perinatoloji binası var ikili test orada yapılıyor. Eşimi binaya dahi almadılar çardakta beklemişti 😂
yenidenanne34 elifdiyorkii devlet hastanelerinde esleri iceriye almiyorlar malasef yani istanbul icin böyle 🌸 bende biraz once randevu aldim zeynep kamilden ikili test icin sen ne zaman gideceksin ?
Nnoktaa yenidenanne34 hayır değildi ikili tarama ve detaylı ultrasonlara o hafta hangi doktor müsaitse o bakıyor.
yenidenanne34 elifdiyorkii amin insallah canim benimde genelde 3 4 gün önde çıkıyor muhtemelen 12 çıkar diye düşünüyorum ultrasonda 🥰