Merhaba hanımlar ,biz 27+5 deyiz
Daha önce ikili test yaptırdık , ultrasonda bebeğin organlarına bakıldı ciğeri beyni vb.
O zaman 19. Hafta idi.
Bir de renki 4 boyutlu ultrason var peki bunun farkı nedir
Karsta yaşıyorum devlette ultrason fotoğrafı bile vermiyorlar 7 aylık olacağız yavrumu daha göremedim bile ,çok üzülüyorum.Kime benziyor aceba
4 boyutlu ultrason gerek görüldüğünde mi yapılır ?