1zehrs Serraats rabbim sana bağışlasın bir prematüre annesi olarak içten söylüyorum çok güçlüler inan küçük olduğuna bakma geçecek ve çok büyüyecek ❤️ sen iyi ol ki bebeğin de iyi olsun
Pnpn Kediannesi1 ne kadar guzel yazmissiniz mesajinizi okurken cok duygulandim. @Serraats bebeginiz icin dua edecegim hic merak etmeyin saglikla kucaginiza alacaksiniz strese sokmayin kendinizi o daha iyi daha saglikli olmak icin orda 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Kediannesi1 Pnpn yoğun bakım annesi diyorlar hastanede bize ve ne 40 ne lohusalık biliyorum e azcık da duygusalız malum insan tecrübe edince istiyor ki herkes bu süreci kolay geçirsin inşallah faydam olmuştur biraz pozitif düşünmeye
Mervs Serraats Allahım biran önce sizi kavuştursun bol bol dua edeceğim🐣 ulaştıgınız hafta çok kötü bir hafta degil sadece birazcık ayrı kalacaksınız ama sonrası çok güzel sağ salim kavuşmanız dileğiyle 🌸