Asus1 vücut doğuma hazırlanıyor demişti doktorum. İlk doğumumda yaşamadım hiç erken olmuştu ama bunda yaşadım henüz doğum yapmadım hala daha zor yürüyorum. Ben haftam yaklaşınca skuat yapmaya başladım oda fayda etti aslında ama sizin daha haftanız erken. En iyisi doktorunuza bi danışın inşallah fayda edecek şeyler söyler