Snglflz 37+5haftamda ben de ishal olmustum dr lar mudahele edemeyiz hamile oldgun icin dediler daha sonra bebegimin hic bir sorunu olmamasina ragmen bebegimi kaybettim dr um bende de onda da bir sey olmadigini enfeksiyon yüzünden olabilcegini soyledi ishal hic saglikli degl hamilelkte canım bence hic riske atma dogum yapmak istediğini soyle kötüye yormayı hic istemem ama benim başıma geldi kimsenn aynı acıyı yaşamasıni istemem..