Zbyde valla o arada bana da oluyor 33 haftalıgız . Arada bıcak girer gibi batma oluyor kasıklarada agrı gırıp çıkıyor. Etrafımdakilerden normal diyenler oldu ama benımde kafama cok takılıyor. Carsamba kontrole gıdınxe sorcam doktoruma bende. Yasayanlardanda yorum yapan olur belkı