Valla ben de 2. Oğluma isim ariyorum çok zormuş. Kendi kriterinizi kendiniz belirliyorsunuz aslında. Ben mesela söylenmesi bile Kur’an da geçen, sahabi ismi veya dini olarak anlamı güzel bir isim kulağına okutma şartım var. Bir de abisinin ismine uydurmaya da çalışıyorum. Bir de söylemesi çok birbirinden alakasız olmayan iki isim istiyorum.yani ulama ya dikkat ediyorum….. Ama mesela bu forumda siyasi görüş kriteri var, Arapça- öz Türkçe tartışması var, popülizm var ( dönemsel diziler, standart kafayı takılan milyon kere koyulan isimler), kardeşine ismi benzer olsun diye uğraşanlar var ahenkli isim arayışı.. sen ne istersin 😊