Günaydın hanımlar..13 haftalık hamileyim,bugün baş ağrısında 9. günüm ve asla geçmiyor.2 kere acillik oldum serumla parol verdiler ama etki etmiyor parol..bu durumu yaşayıp önerisi olan var mı? Çok şiddetli bir baş ağrısı özellikle ense tarafı ve şakaklarfa yoğun…Kimisi emara girebilirsin diyor kimisi giremezsin diyor ne yapacağımı şaşırdım..Migren mi yoksa hamilelikten kaynaklı bir baş ağrısı mı bilemiyorum