lialeoo sigorta yoksa alıyorlardır evet ama işsizlik sigortası falan olmuyor mu eşiniz için? Sigorta bitinceye 3 ay gibi bir süre kullanılıyor diye biliyorum genede sorarsınız bence genede özele göre daha uygundur esnafta en son sezeryan 24 bin civarıydı ocakta ne oldu bilmiyorum bende orda yapacaktım ama fiyatlardan dolayı vazgeçtim devlette sigorta olduğu için ücretsiz sezeryan oldum 2 gece yattım bebeğim 2 aylık kontrollerimizede oraya gidiyoruz çocuk doktorumuzdan da çok memnunuz