Nurasl1 6+4 hamileyim sol tarafımda kistim var geçen pazartesi 8 mm dün gittiğimde 8.9 olduğunu söyledi. Ayrıca sağ tarafımda da kistim var. Doktorum bir problem olmayacağını söyledi. Ancak büyümeye devam ederse 20 ya da daha fazlasına çıkarsa 24.haftadan sonra alınabiliyormuş. Gebelikte büyüme, küçülme ya da sabit durabilirmiş. İstersem normal doğum yapabilirmişim ama sezaryen olursam çocukla beraber onları da alabilirmiş. Gebeliğimin zor geçeceğini de söyledi şu anda bile kasıklarım ağrıyor ilerleyen zamanlarda kesede büyüyünce zor olacak senin için dedi