Zeynepli12345 Çok kötüyüm öksürmekten içim dışıma çıkacak . 36. Haftamdayım ben öksürdükçe bebek aşağıya baskı yapıyor benim bunu en yakın zamanda atlatmam lazım sezaryen olucam arkadaşlar tavsiyelerinize ihtiyacım var
Zeynepli12345 Busraoz Çok geçmiş olsun inşallah atlatırız en yakın zamanda. Doğum başlarsa naparım diye düşünüyorum Allah korusun
Busraoz Zeynepli12345 benim daha çok yeni hamileliğim ama doktora gittim herkeste şiddetli bir öksürük var çocuktan yetişkine. İnşallah hemen geçer dut kaynatıp onu için ılıkken de pekmez ekleyin öksürüğe birebir🙏🏻