marbled1 benim hastaneye yatışım yapıldığında alınmıştı kanlarım diye hatırlıyorum aç olarak sonrası ameliyat hasırlığı başlıyor o güne kadarki bütün usg görüntülerini raporlarını yaptırdığınız testleri vs de istiyorlar ben bi dosya oluştururdum o şekilde hepsini toplar teslim ederdim sonra zaten inceleyip geri veriyorlar