Kızlar 32 hafta hamileyim 2 gün önce doktor alttan muayene etti rahim kısalması gibi bişey var dedi tam anlamadım sancı hissediyor musun dedi dedim sancı nasıl bişey bilmiyorum ama ağrılarım var belim ve altına doğru hatta bazen dayanamayacak hale geliyorum doktor bana sancıların başlamış dedi erken doğum olabilir dedi ama acilde muayene olduğum için sonrasında bişey demedi benim gibi olan var mı süreç nasıl işledi erken doğum mu yaptınız tecrübesi olan bilgilendirebilir mi 🥺