Merhaba arkadaşlar 27 haftalık hamileyim en son 23 hafta da gittim de bir hafta geriden geliyordu. Cok iştahlı değilim.Elimden geldiğince yemek yemeğe çalışıyorum ama ne kadar ugrasamda normal hamile değilken yediğim kadarından fazla yiyemiyorum. Zaten 44 kilo ile hamile kaldım. Yarım hastaneye gideceğim çok korkuyorum ya buyumediyse ya küçük kalırsa. Muz görünce artık midem bulanıyor o kadar çok yedimki artık yiyemiyorum. Benim gibi iştahsız olan az yiyen ama hamileliği sorunsuz olan bebeği kilo alan var mı