Kızlar güncelleme yapayım. İlk önce kargo iletildi gözüküyordu uygulamada. Daha sonra ben sizlerin tavsiyesine uydum bebeveyn sadakat hattından müşteri temsilcisi ile görüşüp sorunu anlattım. Ertesi gün tekrar aradım ve kargonun kendilerine sizinde dediğiniz gibi hasarlı olduğu için geri döndüğünü düzeltip tekrar gönderileceğini vs dediler ama ben hala tabii gergin bekliyorum 😅 bundan sonra e bebek in kendi uygulamasını değil hepsiburada üzerinden alışveriş yapmayı tercih ederim açıkçası