peloo Bugraefekan her şeyi normal dedi bi sıkıntımız çıkmadı çok şükür 🙏🏻 detayları hatırlamıorum maalesef 🙄
yesimerdinc bu detaylı ultrason 2 li testten farklı bsy mi acaba ben 17 haftaligim sadece 2 li test yapılmıştı
Belinayim yesimerdinc 21 haftada yaptir derler canım bütün organlarına ayrıntılı bakılıyor ben 2 3 lu test hiç yaptırmadım gerçi hamileliğimi 5 ayına kadar anlamadım kaçırdım onları diyelum😂 sadece detaylı ultrason yaptırdım