Bende 5 haftadır yatıyorum kanamanın nerden olduğunu göremiyor doktor bebek sağlıklı çok şükür progestan ağızdan ve fitil olarak kullandım 4 haftaya yakın bir haftadır iğne kullandım progestan ama bi faydası olmuyor çok az olmasına rağmen her lavaboda mutlaka pembe bir kanama oluyor hiç halimde yok yemek bile yiyemiyorum doğrudüzgün 😔