Merhaba, bendede aritmi ritim bozukluğu mevcut normalde ilaç kullanıyordum fakat hamilelik sürecimde kullanmıyorum ama genel olarak iyiyim gittiğim kadın doğum doktoru kalp rahatsızlığımı söylediğimde kızarak nasıl hamile kaldın belki gebeliğin sonlandırılabilir gibi sert tavırlar göstererek beni tedirgin etti genel durumum gayet iyi o kadar tedirgin oldum ki kardiyolojiye gidip muayene bile olmak istemiyorum