Ozlem055 bende 39+1 im şuan aynen 9 ay zaten 9 yıl gibi geldi şimdide son hafta sanki günler ay oldu geçmek bilmiyo bebeğim gelmiyo. Pazar günü gün boyu hafif sancım vardı dün gittim ama doktor normal dedi muhtemelen düzensiz sancılardı 1,5cm açılma var dedi sancı yada su bekliyorum inşallah daha fazla bekletmeden gelsin bebişlerimiz ya