Hera4828 Sevgili anne adayları çatlatma iğnemin üzerinden 16 gün geçti ama adet görmedim hala. Doktorum 15. Gün adet gelmezse test verebilirsin demişti. Bilerek yapmadım beklemek istedim. Cumartesi günü yani 3 4 gün önce kasık ağrılarım olmuştu adetim geliyor diye sanmıştım hatta ama o ağrılarım kalmadı yardımcı olabilir misiniz 🥹
kubraaa0111 Hera4828 bende çatlatma iğnesi vurundum 9.gunum bugün dün belim ağrıdı kasıklarım da arada bir ağrıyor bende adet günüme kadar test yapmayacağım
orkidebahcem Bende 16 . gün öğrenmiştim kan vermiştim pozitif zaten eğer kalmadıysan normal adet gününden 2 gün önce felan oluyorsun,bende öyle olmuştu bence seninkide pozitif düşünmektense kan vermeni tavsiya ederim🤗
Hera4828 orkidebahcem beni cesaretlendiriyorsunuz 🤲🏻 bu ikinci denememiz ilkinde 17. Gün adetim gelmişti ama ağrım vardı adet olacakmışım gibi şimdi ise o ağrılar yok dediğim gibi 4 gün önce kaşık ağrılarım olmuştu adet olacakmışım gibi
sdkshn orkidebahcem benim de bugün çatlatma iğnesinin 10. Günü olacak ama pcos var iğnenin etkisi geçmiş midir ne zaman test yapmalıyım çok arada kasık ağrılarım ve göğüs dolgunluğum var ama 7. Güne kadar hiçbir belirti yoktu henüz yeni yeni oluyor
orkidebahcem Hera4828 inşallah olmuştur canım benim de 3.denemede oldu nasip bklm naptın verdinmi test
Hera4828 orkidebahcem Maalesef kahverengi akıntı geldi adetim başladı yani .. çok üzgünüm 2. Denememiz ama gerçekten yapasım yok artık ümitlenmek çok yorucu. Maşallah size Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
HelloooMomy Hera4828 yerleşme kanaması olabilir mi canım? Ay ümit vermek istemiyorum ama kahverengi diyince aklıma öyle geldi ☹️ inşallah sökülme olmaz ve yerleşme kanamasıdır
Linaa90 Hera4828 bende 2 aşılama oldum tutmadı hiç olmayacakmış gibi geldi insan diyor ki aşılamada tutmuyorsa normal nasıl olacak sonra hsg çekildim doktorum adet olunca gel dedi hsg sonucunla beraber ve o ay adet olmadım kendiliğinden hamile kaldım hiç bir belirti de yoktu yine negatif zaten diye test yaptım şuan yanımda uyuyuyır prensesim asla vazgeçme ve sakın stres yapma
orkidebahcem Hera4828 sakın vazgeçme sen elimden geleni yap bak ben ne dedim 3. Deneme de oldu bundan öncede birçok şey denemedim ama olmadı kendime. 6 ay vermiştim çatlatma iğnesi için 6 ay denicem diye söz vermiştim olmadı tüp bebek yaptircaktim 3.ayda oldu çok şükür sende sabret
Hera4828 kubraaa0111 sanırım yaptırcaz öyle birşey herhalde doktorumuzda da eşime baktırmak isteyecektir
Hera4828 orkidebahcem çok teşekkür ederim iyi geldi bunu duymak 🤲🏻😊 mücadele edicem inşallah Allah yardımcınız olsun ❤️
kubraaa0111 Hera4828 evet öyle yapın ben bir ay klomen eşim test vermeden önce yapıldı başarısız oldu çünkü spermiyogram testinde 12 milyon çıktı 3 ay doğal tedavi ve ilaç verdi değeri düzeldi şimdi normal yolla olur dedi Dr 3 4 ay süre veriyorum olmazsa tekrar gelin dedi ama eşim ilaçlarına devam ediyor dr çocuk olsa da bırakma değerin düşmesin dedi
Hera4828 sdkshn adetin gelebilir canım inşallah öyle olmaz ama benim de 12. Ve 13 günü adet olacakmış gibi ağrı olmuş sonra 2 gün ağrılar kesilmişti yerleşme olmuştur diye umutlanmıştım ama 16. Gün kahverengi akıntı 17. Gün de tam adetim geldi bekle bakalım hakkında hayırlısı olsun inşallah
orkidebahcem sdkshn bende de vardı pcos 10. Gün erken bence adet gününü bekle o gün kan ver 🥰 insan dayanamıyor ama mesela ben 7. Gün idrar testi yapmıştım negatif çıkmıştı çok morlaim bozulmuştu yok diye 16. Güne kadar bekledim sabret inşallah pozitif olur