Dodomom 4.ay ve 7.ay arası çekim yapabiliyoruz ondada biz bi kağıt hazırlıycaz diiş çekimine dair onu kadın doğuma imzalatmanız lazım diş çekilebilir diyerek yani bize getirin acil bir durumsa çekeriz dediler benimde çürük diş kökü kaldı sadece muayene bile etmediler ne bileyim özele gittim birde özel daha iyi diye 🤷🏻♀️