Allah yardımcınız olsun bir avazda kurtulun inşallah, benimde yoğun bir şekilde nişanım gelmişti ve gelmeye devam etmişti bi sıkıntı olmamıştı, sabah 5 te geldi 6 ya doğru sancılarım başladı öğlen 1 de hastaneye gittim sancılarımı takip edip, sizde sancılarınızı ve hastane mesafesini dikkate alarak evde sancınızı karşılayın çok daha rahat edersiniz 🦋