Yagmurr8 çok teşekkür ederim şu an sadece kolestum geliyor onu emiyor ama sarılık olmasin diye mama önerdi çocuk doktoru süt tamamen gelene kadar, çocuk da doymuyor sürekli ağlıyor aç olduğu için o yüzden mamayı süt gelene kadar düşündüm, mamayı da siringayla göğsünün üstünden damlatarak veriyorum yani meme emerek mama yiyor ama yine de süt gelmedi 36 saat olacak doğum yapalı biraz üzülmeye başlamistim