nurcan355 obur hafta pazartesi gununden beridir hiçbirşey kesmedi kesmiyor 5 dakika bile dinmedi midemin yanmasi kesilmedigi gibi birde devam ettikce ustune kusuyorum onerebileceğiniz birseyler var mı süt çok denedim hic kesmedi 🥺
myprincessgirl_ nurcan355 ben de o sebepten uyuyamıyorum 😞😞 çok kötü bi durum gaviscon bile fayda etmiyor artık
nurcan355 myprincessgirl_ aynen ne gaviscon ne rennie süttü sodaydı herseyi denedim hic birsey kesmiyor sabah doktor randevum var hic uyuyamadim bu saat oldu hic mi gecmez ya 🥺