35+6 haftalık hamileyim. Vücudum kaşınıyor. Yaralar filan da var. El bileklerimin iç ve dış kısmı kabuklu kabuklu gibi oldu rengi koyulaştı derim kalınlaştı sanki. Suyun sürekli değdiği yerler bir de. Ancak fark ettim ki ki bileğimde de kabarcıklar oluşmuş. Siz yaşadınız mı böyle bir durum?