Asilinannesi düzelene kadar hem emzir hem mama ver iyice beslenmedigi sürece düzelmiyor. Biz hastaneden ciktik eve geldik doktor sütün cogalana kadar mama ver mutlaka sarılığı geçsin dedi eve geldik herkez verme verme diye ısrarları yüzünden bebeğimin bit günde sarılığı arttı hastaneye yatırmak zorunda kaldık. Sütün azsa mutlaka sarılığı geçene kadar mama ver