Kızlar selam böyle bereket artttırıcı ritüeller bana bazen sahici gelmez. Duaya inanırım tabiki . Ama meditasyon vs onlara çok bağlanmıyorum da..
Üzerimde aşırı bi tembellik var ne kadar üretsem de üretken hissetmiyorum ve evin bereketi kaçıyor gibi hissediyorum. Dolayıısıyla evde huzursuzluk olursa diye kaygılanıyorum.
Tek temennim ailemle huzur içinde olmak ama nedense çoook kaygılıyım ve sürekli uykum var… napacağım napmalıyım. ?? Bu psikoloji ile çocuk büyütmek de nasıl olacak. :(