gncglozclk vajene batma oluyor çok baskı var her an altıma yapacak givi yürüyemiyorum kasıklarım da regli ağrısı var gelip geçiyor falan. Karnım sertleşiyor tahlil verdim bugün belki yarın acile giderim Bi nst için gidip orda da tahlil beklemek istemiyorum.