Merhaba annişler,
28+2 deyim aynı zamanda astım hastasıyım .
Geceleri asla yatak odamda uyuyamıyorum ki odamın büyük olmasına rağmen nefes alamıyorum çift yastıkta olsa herşeyi yapsamda nefesim bitmiş zorlanıyormusum gibi hissediyorum ve asla uyuyamıyorum.
Uyuyabildigim zamanlardada derin ve sesli nefes alıyormusum eşimin dediğine göre bu durumda onuda rahatsız ettiğimden hiç rahat edemiyorum nefes sıkıntısı yasayan var mı