Atmacaa bende tam tersi bebek çok hareketli. Son bir aydır bebek kanala indiği için de kasıklarımda batma çok oluyo yürüyemiyorum bazen. Yalancı sancılarım da çok var sırt ağrısı özellikle çok oluyo ara ara geliyor sonra geçiyor ama acitiyo 37+6 yım. Tuvalet zaten evim oldu diyebilirim geceleri yarım saatte bir gündüz 15-20 dk da bir WC deyim 🤦🏻♀️