Tuom ben ilk gebeliğimde 21 kilo aldım sadece hindistan cevizi yağı kullandım 37ye kadar sıfır çatlak 37-39 arası biraz catladim, şimdi ikinci gebeliğimde 14 kg falan aldım o
cildim daha esnek zaten ilke göre haftada bir falan ancak hindistan cevizi yağı kullandım şuan 38. Haftadaym hiç yeni çatlağım yok 6 gün kaldı doğuma artık olmaz heralde inşallah 😅